poniedziałek, 17 grudnia 2012

AA MASECZKA INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA

Maseczka ta to szybki ratunek dla zmęczonej i przesuszonej buźki.

 
Jest super gęsta. Nie jeden krem mógłby jej pozazdrościć konsystencji. Ze względu na to, że jest taka treściwa i gęsta, nie ma problemu ze spływaniem z twarzy czy uciekaniem przez palce podczas aplikacji. Ma bardzo delikatny zapach, jakby mydlany, ale jest on bardzo przyjemny.


Maseczka świetnie nawilża i odżywia skórę. Już po jednym razie widać, że buzia ma się lepiej.


skład
Opakowanie to 2 saszetki po 5ml każda. Jedna saszetka starcza mi na 2-3 użycia (czasem nawet z nałożeniem na szyję).


Kupiłam ją w Stonce (czyt. Biedronka) za niespełna 2zł. Niestety nigdzie indziej jej nie widziałam, a wielka szkoda, bo naprawdę jest rewelacyjna.

Zadowolona Kat.

2 komentarze:

  1. Skuszę się jak gdzieś znajdę ;) Uwielbiam maseczki w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio, że "powróciła" do Stonki. Dla mnie naprawdę super jest, polecam :)

      Usuń