wtorek, 4 grudnia 2012

AVON KONTRA PRYSZCZE

Avon jakiś czasem temu wypuścił nową serię produktów pomagających w walce z trądzikiem. Niestety ja też się zmagam z tym okropieństwem - na szczęście nie jest tragicznie, ale dbać trzeba. Postanowiłam zaryzykować i sprawdzić co to jest. Intensywnie działający kremowy żel do mycia twarzy z 2% kwasem salicylowym z linii Clearskin kupiłam jak tylko pojawił się w katalogu. Nie pamiętam dokładnej ceny, ale było to coś koło 10zł.


Producent reklamuje go oczywiście jako super nowość. Zapewnia, że wnika w pory oraz dogłębnie je oczyszcza. Ja jakoś tego nie zauważyłam.
Żel ten jest w małej, ale poręcznej tubce o pojemności 75ml.
Produkt jest dość rzadki, konsystencja kremowa. Słabo się pieni i przez to dla mnie nei jest wydajny. Bardzo przeszkadza mi zapach. Wyczuwam w nim mentol, którego wręcz nie znoszę. Mentol sprawia, że po umyciu twarzy tym żelem, czujemy na niej "chłodek" - wiecie o co mi chodzi, prawda? :) Niestety chłodek ten powoduje też szczypanie oczu (przynajmniej w moim przypadku).


Z tej serii (z 2% kwasem salicylowym) jest jeszcze punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu. Oczywiście też musiałam go sobie zakupić. Czeka on na swoją kolej, nie testowałam go jeszcze.


Nie kupię tego produktu ponownie. Nie widzę żadnych rezultatów, a poza tym zraża mnie do niego mentol. Zamiast niego wolę płyn do mycia ciała przeciw wypryskom.

Rozczarowana Kat.

2 komentarze: