czwartek, 31 stycznia 2013

AVENE - CLEANANCE K (Żel- krem usuwający zaskórniki, sebo- regulujący )

Chciałabym się podzielić dzisiaj z wami moimi przemyśleniami na temat kremu z kwasami od  Avene.  Zakupiłam go w momencie, kiedy moja cera przechodziła naprawdę trudny okres... Po około dwu miesięcznej kuracji mogę powiedzieć o nim tyle, że poradził sobie z większością moich problemów. Mówię z większością, bo niestety zaskórniki jak były- tak są :( 


Krem przeznaczony jest do pielęgnacji skóry tłustej i z niedoskonałościami. Zawiera kwasy AHA i BHA. Konsystencja jest lekka, nietłusta i szybko wchłaniająca się. Na początku lekko mnie przesuszał, ale po kilku dniach skóra wróciła do normy. Wdzięczna jestem mu za to, że pozbyłam się  większych niedoskonałości i kilku przebarwień. Na początku robi rzeczywiście wrażenie, skóra wydaje się być idealna:) Jednak po dłuższym stosowaniu cera się przyzwyczaja i nie działa już tak dobrze. Trzeba z nim uważać, bo kiedy natrafi na otwartą rankę potrafi "zapiec" .


 Zauważyłam także, że odkąd go stosuję skóra mniej się przetłuszcza. Przypuszczam, że dzieje się tak za sprawą wyciągu z pestek dyni w jego składzie, który reguluje wydzielanie łoju. Obecnie zbliżam się już do końca tubki i stosuję go co drugi dzień- na noc. Kiedy zaczynałam go stosować, obawiałam się "wysypu", który często się zdarza przy stosowaniu kwasów, jednak na szczęście ominęła mnie ta wątpliwa przyjemność :D 



 Skład: Avene Aqua, Glycolic Acid, Cyclomethicone, Aqua, PPG-15 Stearyl Ether, Propylene Glycol, Glycerin, Lactic Acid, Polymethyl Methacrylate, Propylene Glycol Ceteth-3 Acetate, Sodium Hydroxide, Cetyl Alcohol, Arachidyl Alcohol Polyacrylate-13, Glyceryl Stearte, PEG-100 Stearate, Salicylic Acid, Arachidyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Bisabolol, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Oil, Dimethicone, Disodium EDTA, Parfum, Polyisobutene, Polysorbate 20, Pyridoxine Hcl Zinc Gluconate.

Jak zapewnia producent, produkt jest hipoalergiczny i nie powoduje powstawania zaskórników - jednak nie redukuje też tych obecnych :D Za 40 ml tego specyfiku płacimy 49zł. Często można dostać go w zestawie z miniaturką wody termalnej i żelu do mycia twarzy. Nie jest to może produkt idealny, ale na pewno wart wypróbowania.
Ann.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię ten krem, chociaż faktycznie nie jest idealny i cudów nie czyni. Trzeba mu jednak przyznać, ż jest dobry i reguralnie stosowany poprawia cerę :)

    OdpowiedzUsuń