wtorek, 29 stycznia 2013

YR - WIEŚCI Z FRONTU

Razem z ostatnim zamówieniem w kartonie znalazłam oprócz kosmetyków Zieloną Księgę Urody 2013. Znajduje się w niej kilka ciekawych nowości, którymi chcę się z Wami podzielić.

Neroli Secrets D'Essences:


Jestem bardzo ich ciekawa. Już sam opis mnie kusi. Mam nadzieję, że zapach mnie nie rozczaruje ;)
Woda perfumowana Neroli będzie dostępna w dwóch wariantach: spray 50ml oraz spray 30ml.

Kolejna nowość to woda toaletowa Konwalia dostępna w pojemności 100ml oraz 20ml.


Kolejny kuszący zapach tym razem został ukryty w postaci żelu pod prysznic. Oto grejpfrut z Florydy:


Coś dla Ann i innych maniaczek szminek:


Wpadło Wam coś w oko? 
Mi oprócz Neroli, żel grejpfrutowy, który na pewno zagości w mojej łazience.

Teraz jeszcze przyszedł czas na ulotkę do sklepu stacjonarnego - luty 2013:


Na odwrocie mam pokazany przykład jak mogę wykorzystać zniżki. Co ciekawe, mogę zniżkę 50% wykorzystać na droższy produkt - bardzo fajnie. Nie wiem czy wykorzystam swoje %, bo to co mnie interesuje ma Zielony Punkt :( Ale na etui się skuszę ;)


Ściskam, 
Kat.

1 komentarz: