środa, 13 lutego 2013

BOURJOIS - HEALTHY BALANCE

Zanim przejdę do samej recenzji, to chcę od razu zaznaczyć, iż nie jestem fanką pudrów w kamieniu. Zdecydowanie bliższe są mi te sypkie - najlepiej transparentne. Jednak do torebki zawsze staram się mieć puder w kamieniu.



Ten akurat kupiłam w lecie, podczas Rossmanowskiej promocji na wszystkie produkty Bourjois. I  pomimo korzystnej ceny, żałuję tego zakupu, bo do dnia dzisiejszego nie jestem w stanie go zmęczyć...Dla mnie jest on po prostu fatalny. Nie dość, że kolor jest za różowy, to jeszcze ciemnieje po paru godzinach. Jest zbyt widoczny na twarzy, po 2-3 " poprawkach" tworzy na skórze nieestetyczny efekt cake'a. 



Producent zapewnia utrwalenie makijażu i matowienie przez 10 godzin - co oczywiście nie jest prawdą :) Puder matowi może góra na 2-3 godziny, potem twarz zaczyna się nieprzyjemnie świecić. Opakowanie też nie jest wygodne. Nie ma miejsca na gąbeczkę i trzeba nosić ze sobą pędzel. Chyba jedynym plusem tego produktu jest ładny, owocowy zapach :) Jednak i on ulatnia się z biegiem czasu :D Jednym słowem, moim zdaniem inwestycja w ten produkt jest po prostu stratą kapitału :) Zupełnie nie jest wart swojej ceny i na pewno drugi raz w niego nie zainwestuję.
Pozdrawiam, 
Ania :)

8 komentarzy:

  1. Uuuu faktycznie, po tym co piszesz nie jest wart zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedziec bo juz kilkakrotnie przymierzalam sie do jego zakupu;) Chyba pozostane przy moim sypkim - po nim jakos wsyztskie w kamieniu wypadaja słabo, o ile nie fatalnie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię różowych tonów w podkładach czy pudrach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zupełnie nie jest wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja nad nim dumałam i dumałam, ale jednak zostaję przy pudrze sypkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i również nie polecam:( Najgorszy puder w kamieniu jaki tylko miałam. Bez wątpienia jest to mój kosmetyczny bubel zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bourjois od początku nie zachwyca mnie swoją ofertą. Kosmetyki są drogie i zdecydowanie nie warte swej ceny. Podkłady ścierają się tworząc plamy, pudry również trwałością nie grzeszą. Tusze do rzęs zdecydowanie za drogie - spokojnie kupimy kosmetyk innej marki, podobnej jakości znacznie taniej! Zdecydowanie jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go uwielbiam pod każdym względem! Jestem zachwycona i będę ubolewać jak się skończy! Bo jednak prawie 50zł za puder, to dla mnie trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń