niedziela, 16 czerwca 2013

PACZUSZKA MOJEJ MAMY

Yves Rocher ma to do siebie, że pamięta o urodzinach swoich klientów. Moja Mama miała urodziny w maju, więc otrzymała od firmy ofertę wysyłkową z okazji jej święta. Prezenty były wyjątkowe, ponieważ do wyboru otrzymała 3 wody perfumowane. Evidence, Vanille Noire oraz Moment de Bonheur. Na tą ostatnią właśnie się skusiła - śliczny zapach. Też chcę!
Oferta ta przewiduje dodatkowe gratis - za zakup każde 2 produktów z cennika urody otrzymuje się 1 niespodziankę. Maksymalnie można otrzymać 5 takich niespodziewajek. Ciekawe jesteście co znalazło się w paczce? Zapraszam :)


Zamówiłyśmy 3 żele w myśl tego, że żeli nigdy za wiele ;) Wybrałyśmy: kwiat gardenii z Polinezji, grejpfruta z Florydy oraz zieloną cytrynę z Meksyku. Każdy żel kosztował 6,90zł.


Kliknęłyśmy także żel do rąk z serii Hamamelis w formie uzupełniacza. Bardzo fajny jest, polecam. A żeby załapać się na jak największą liczbę niespodzianek postanowiłyśmy "dobić" zamówienie pastylkami musującymi do stóp. Co dostałyśmy gratis?



Na zdjęciach powyżej widzicie takini (rozmiar S) oraz chusteczkę-apaszkę. Mamie bardzo się podoba strój, ale niestety to nie jej rozmiar.


Etui na karty kredytowe - mam już takie. Otrzymałam je gratis do zakupów w sklepie stacjonarnym. Fajniejsze oczywiście są prezenty kosmetyczne ;) Sól do kąpieli w saszetce o zapachu bzu oraz lakier do paznokci w kolorze aksamitnej czerwieni. Na zdjęciu także najwspanialsza, czyli woda perfumowana :)

Co myślicie o takich prezentach? Korzystać z oferty urodzinowej YR?
Kat.

25 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Mamy, a przesyłka bardzo fajna chociaż nie używam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te żele pod prysznic:) Są cudowne:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty fajne:) a dla mamy szczęścia ,zdrowia i 100 lat:))

    OdpowiedzUsuń
  4. YR rozpieszcza prezentami

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje urodziny już w lipcu i czekam niecierpliwie na prezent:) Niestety rok temu założyłam kartę dwa tygodnie przed urodzinami nie nie dostałam nic:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale ja nadal nie mam nic z YR ;) Chociaż podejrzewam, że jeszcze kilka Twoich notek i ten stan się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My first thank you for the article photos on this site.
    my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
    hopefully can inspire many people. success always
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te gratisy, ja chciałam to etui na karty, bo mi się wszędzie poniewierają różnie lojalnościowe, ale już nie było u mnie, może jeszcze wróci jako gratis:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeli nigdy dość :D zwłaszcza takich ładnie pachnących ! ;)
    No oferta opłacalna , nie powiem ,że nie :)
    PS. Najlepszego dla Mamy :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te gratisy od YR :)
    A na Moment de Bonheur też mam chrapkę ;)
    Wszystkiego Najlepszego dla Mamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy lubi ;) a zapach naprawdę śliczny jest :)

      Usuń
  11. nie wiedzialam ,że takie mile podarunki YR wysyla:) milusio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłają, ale właśnie w ofercie urodzinowej najwięcej ;)

      Usuń
  12. YR są okropni z tymi rabatami, prezentami i całym tym szaleństwem. ostatnio składałam zamówienie, bo miałam rabat -50% (sic!) i dokładałam po kolei kosmetyki, które były mi potrzebne, a tu info co chwilę - jak kupisz za X, to przesyłka gratis, potem: brakuje Ci jeszcze Y do kolejnego prezentu... i tak dalej, i tak dalej. ostatecznie zrobiłam zakupy za 250 zł, zapłaciłam 125 (bez kosztów wysyłki) i dostałam jakieś prezenty. ciekawe, jakiej wielkości będzie paczka, którą do mnie przyślą haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się skusiłam na ten kod! paczki jeszcze nie wysłali :( ale to wszystko wina Rodziców! oni chcieli zapas żelu :p

      Usuń